bättring, jajamensan

jag måste bättra mig på det här med att blogga. tiden bara rinner iväg från mig, jag har verkligen inte tid att göra allting jag skulle vilja göra.

La Vesta gjorde sin debut i 1,10 i Eslöv igår. Efter en mer eller mindre katastrofal 1m, där La Vesta bestämde mer än mig, beslöt jag mig för att i 1,10n strunta i om bromsen fungerade eller inte, och bara rida FRAMÅT. Det gick betydligt bättre, men blev lite väl mycket in i kombinationen där vi typ landade bredvid b-hindret. På andra försöket hade min kära häst insett att hon kanske skulle lyssna på matte även när hon tog förhållningar, och avslutade därmed riktigt bra på de tre sista hinderna. =) På det igen på lördag!

Idag är det stalltjänst = dödstrött. Ska börja tidigare än de andra så att jag kan komma hem nån gång. Ska ju rida ut med Sabina idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback