Idol,

det är vad jag tänkte blogga om idag.

Idol har varit bättre i år än på länge tycker jag, standarden har varit hög på artisterna och det har faktiskt varit rätt person som har åkt ut varenda vecka. Ända tills i fredags. Det var verkligen dags för Johan att åka ut, även om han gjorde sina bästa framträdanden hittills då. Dessutom var Anna var topp-tre i mina ögon. Och hade hon varit lika bra nu som hon var på sin första audition, hade hon varit min vinnare. Men, nu är det som det är, och jag hoppas att Johan åker ut nästa vecka istället. Han är verkligen skitduktig på det han gör, men de andra är helt enkelt ännu bättre. Till final blir det Alice och Kevin i år, det har jag sagt sen tredje fredagsfinalen! =)

Topp-10 i Idol sen starten;
1. Amanda Jensen - Hallelujah 2007
2. Agnes Carlsson - What a feeling 2005
3. Anna Bergendahl - Have a heart 2008
4. Nathalie Schmeikal - Total eclipse of the heart 2004
5. Darin Zanyar - Beautiful 2004
6. Kevin Borg - Living on a prayer 2008
7. Sibel Redzep - My all 2005
8. Alice Svensson - Heaven's on fire 2008
9. Lorén Talhaoui - Vill ha dig 2004
10. Erik Segerstedt - I don't wanna be 2006

Nog om Idol.

Denna veckan har jag haft stalltjänst i skolan, vilket innebär att man är här ungefär från halv 7 på morgonen till halv 9 på kvällan. Blä, vad trött man är nu i slutet av veckan! Det är verkligen tur att man lär sig så mycket på lektionerna, annars hade det inte varit värt att gå här. Och värre blir det till våren... :(

Nu ska jag räkna färdigt foderstaterna jag började med igår, i väntan på nästa stalltjänstpass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback