Poliskontroll

Idag blev jag, för första gången i mitt liv, stoppad i en poliskontroll. Dagens övningar gällde körkort, nykterhet och allmän kontroll av bilarna. Min första tanke när jag blev invinkad var "Shit, poliser! Har jag något körkort med mig?" Jo, det hade jag ju. Nästa tanke: "Eeeh, är jag nykter?" Jo, det var jag ju det också. Så kontrollen gick smärtfritt till för min del, även om hjärtrytmen var fortsatt kraftigt förhöjd ytterliggare några kilometer. ;-)

Annat som har hänt idag? Ridit Isur, La Vesta och Lukas har jag gjort. Och så har jag tagit nya, fina bilder på stallet att lägga ut i annonserna. Har ju lediga stallplatser nu eftersom Jessica ska flytta till Norra Rörum och Stina flyttade till Uppsala. Hoppas det kommer några nya, trevliga stallkompisar. Blev så glad igår när jag läste vad Kristin skrivit om stallet på sin blogg, gå gärna in och läs på http://chisan.blogg.se. Och här kommer en vacker bild på henne från idag, för att ge igen på den fruktansvärda hon lagt ut på mig på sin blogg ;-) (TA GÄRNA BORT DEN)

äter julkalender!!

Helgen som kommer är minst sagt fullspäckad. På fredag väljer jag mellan hela fem saker!
1. Julfest i Flyinge
2. Slagt med Elin
3. Småland med Evelina
4. Ekebo med David o co
5. Stanna hemma och titta på Idolfinalen
Ta inte illa upp nu, men det är väldigt lockande att välja alternativ 5... =)
Lördagen bjuder i alla fall på hoppträning för älskade Elli, det ser jag verkligen fram emot. Ett gäng hästar som ska ridas därefter, innan det bär av till Staffanstorp på Hollywoodfest. Även på söndag ska jag träna för Elli, sen hoppas jag på att gå och lägga mig tidigt. Nästa vecka är det stalltjänst igen...

Vi hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jättebra val att du tog nummer 1 på listan! ;)

Allt bra idag?

Puss

2008-12-15 @ 18:10:39
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback