Valborg

den vanliga gamla visan. dagen efter. trött o sliten. men ganska glad. =) det blev faktiskt riktigt skoj igår, även om det inte riktigt var som vi hade tänkt oss.  lärde känna lite nytt folk, sånt är ju alltid trevligt.  som vanligt avslöjar jag inga snaskigare detaljer här inte, men ja, det hände väl lite mer än så här, haha.

skola igen imorgon, shit vad dagarna har gått fort. fast iofs, vi har ju bara orientering. o de e chill. ska faktiskt bli riktigt kul. jag & malin ska vinna!

tävlade i söndags, första regionala sen Neas ryggproblem. hon var superfin, men jag la henne tokfel på kombinationen så hon stannade där. men jag får skylla mig själv! och det är sånt som händer. är lack som fan på stilbedömningen bara, de gav mig cp-dåliga och konstiga poäng. och inga kommentarer på det heller. nä, det blir ingen mer mountain horse pony cup för min del. ringsjön nästa helg, sen cupen i åsbo, sen festivalen i vellinge. då kan man i alla fall vinna utan att någon klankar ner på en. alla andra tyckte btw att naomi var superfin i helgen. hennes gamla ägare var där och sofie, deras tränare. fick dessutom beröm på veterinärbesiktningen. så den där domaren måste haft nåt emot oss. för det gick bra, det försöker jag åtminstone intala mig.

jag vill göra nåt kul snart igen. feeeesta satan. ska snart börja planera min 18-årsfest till sommaren, den ska bli fett lyckad. åååå vad jag längtar. måste komma på ett riktigt bra tema bara. nån som har nåt förslag?

puss & kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback