Oo klassresa =)

BALL BALL BALL. sjukt ball faktiskt.
var i Osby med klassen igår o ida, det blev faktiskt bättre än väntat!
gårdagen började med att jag blev nersprutad med vatten av alla killarna, haha. sen åt vi lunch och hade tävlingar på stranden. mitt lag blev tvåa totalt, men vi vann faktiskt golfen i alla fall! :D fast oscar, golfaren i vår grupp, inte fick ner en enda boll. och det fick till och med jag, haha! *stolt* hade även cykeltävling, insektsrace, frågetävling och kolaletning!
kvällen fortsatte med matlagningstävling som jag o malin vann med vår fantastiska pasta och kyckling-sallad ;-). fast elin, matilda, jenny o cissi var goda tvåor med nästintill samma mat, haha. vår efterrätt gjorde susen! efter maten spelade i volleyball, mitt lag förlorade alla matcherna, och det berodde nog mycket på mitt dåliga spel och theos dåliga ledarskap, hahaha. efter det kollade vi på house i de andra tjejernas stuga, och sen gick jag o malin hem o käkade fruktsallad o tittade på american idol. försökte sova sen, och förutom killarnas desperata försök att väcka oss, så sov vi väldigt gott.
efter frukost idag paddlade vi kanot (hjälp, jag är ju livrädd för vatten :S). men det gick bra, vi ramlade inte i. :O och killarna fick ta trampebåtarna istället för de kom försent, hehe. sen vart de städning, kortspel och hemfärd. en mycket lyckad klassresa i mina ögon!
tack o hej, leverpastej. nu ska jag ut o sola :D


Kommentarer
Postat av: Elin

haha där var vi med:D

2007-05-23 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback