Vårkänslor

JAG ÄLSKAR VÅREN! Så underbart när det börjar bli varmt och skolan börjar närma sig slutet. Visst att jag har hur mycket som helst kvar att göra i skolan, men det är inte så jobbigt o plugga när man är glad. Vintern är mycket jobbigare, för då är jag bara deppig. Men nu går det äntligen mot ljusare tider, och JAG ÄLSKAR DET! =)

Igår var det ett halvår sen Patricia dog. Älskling, jag saknar dig så mycket. Tänk om du fått vara här nu i värmen? Tänk så bra vi kunde varit nu. Vi hade vunnit allt, det är jag säker på. För du var en av de finaste hästarna i världen. Och Diday likaså, men du hann åtminstone bevisa en del av din kapacitet. Du fick åtminstone chansen, även om du hade mycket kvar att ge. Hoppas ni har det bra där uppe, båda två <3

Fix me - den bästa låten på väldigt, väldigt länge. I'm lovin' it.
 
Lately I've been feeling strange
Deep down inside
Something kinda hard to explain
Like butterflies
Suddenly I've only longing for the hot stuff
Something inside me tells me this is real
Now I've got the vibe tell me that's the same way you feel for me

So baby can you fix me
Cause my fever
Is only getting stronger
It's burning like a fire
Baby let's rock the night away

Sitting by the telephone
Hoping that you will call
My friends say that I'm crazy that I'm
Just wasting my time
But you turn me on
Got me longing for the hot stuff
Something inside me tells me this is real
Now I've got the vibe tell me that's the same way you feel for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback