PARTY :D

Malins 18-årsfest igår kväll, blev ganska trevligt till sist =) Jag & Evelina lyckades genomföra låten utan avbrott och allt för falska toner, stämningen var på topp för det mesta, och så var där några trevliga Ystadsbor ;-). Trist dock att folket drog hem så jävla tidigt - efter tolv var det bara jag, Malin, Jenny, Alex, Adam, Johan, Fredrik och Jacob kvar. Men vi hade lika trevligt ändå :P men några snaskiga detaljer får ni inte här inte... synd va?

And that's when you rescue me,
keep my head above the surface
Show me what my life could be
new meaning and new purpose


"Dagen-efter"-bilder kommer inom de närmaste dagarna ;-)

Festens...
värd: Malin
sångfågel: Evelina
fullaste person: Niklas (var blev han av?!)
upplivare: Jenny (som alltid)
bästa kommentar: "Jag kunde inte låta bli..." (Jag hörde det där, haha)
värsta sjusovare: Johan och Adam


Ha det chill!  Love yaa. <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi vet nock va som skedde uppe på loftet, he he he!

2007-03-20 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback