Influensa

huvudvärk
halsont
bihålsinflammation
muskelvärk
illamående
förkyld

faan, va sjuk jag känner mig. får väl blogga mycket istället ;-) för skolan pallar jag inte gå till. alla andra är ju också sjuka, så va fan :P det är det trista med o va hemma, jag saknar alla girlsen. killarna också för den delen. vår lilla naturgrupp är så jävla ball; jag, elin, matilda, cissi, reft, hampus, mackan, peter o noredin :) och så malin, jenny, mark o jonas från samhäll såklart. älskar er allihop, you make my life worth to live =)

har lite panik för betygen just nu bara. kommer få lägga i en högre växel om jag ska klara mina mål denna terminen också. fysiken o engelskan ligger riktigt risigt till. och matte d, hjäälp. what am I supposed to do?

och så var det det där med naomis sadel. har lånat hem den nya prestigesadeln nu, och jag tycker den funkar. och så är den väldigt mycket billigare än amerigon o pessoan. varför ska hon va så svåååår?!

jag kommer säkert tillbaka sen igen.

och så lite bilder från fhs 2007, memories for life
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback