otursdag

kan en dag börja sämre?
-tåget försenat, gick inte längre än till lund för nån idiot hade rivit ner ledningar mellan lund o malmö.
-bytte tåg i lund
-tåghelvetet var skitfullt med folk o stod stilla i en halvtimme = klaustrofobi, jaaaaa.
-äntligen i malmö, hoppade på en buss.
-kommer äntligen ner till velinge, och så REGNAR det.
-pallrar mig upp till klassrummet o får frågan om jag ska göra mitt biologiprov nu. eeeeh, nääää?
-blev utslängd, för de andra skulle gå igenom provet som de redan gjort.

det var lika illa igår
-blev väckt klockan 2 på natten av fulla kompisar, inte kul när man ska upp kl 6
-kom iväg för sent till tävlingen
-körde fel
-blev jättesena, hann inte gå banan
-kraschade in i första hindret, naomi skadade sig och så var den tävlingsdagen slut.

mitt liv är inte kul just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback