Härlig dag

Igår var en fantastisk dag, och idag har också varit helt okej. Jag & Micke var ute med hans båt på havet igår, körde till en nästintill folktom strand och låg där hela dan =) sjuukt najs.
idag var mest chill. hade matteprov i morse, det var faktiskt busenkelt.. antar att jag gjort fel då eftersom ett slutprov i matte d inte bör kännas lätt :S haha. men nu är det gjort i alla fall. och jag får mvg i biologi o historia, klarade dock inte engelskan o fysiken.. :( Men det gjorde å andra sidan ingen annan heller. shit happens. tja, resten av dagen gjorde vi mest ingenting på. försökte va ute så mkt som möjligt, så jävla härligt väder! =D och så var jag på kajsas student ikväll, trevligt trevligt.
dags o sova, exkursion imorgon.

puss heej =)

jag o malin posar i osby, haha -->   

Och en liten lista:

Tre saker jag inte förstår mig på:
Killar
Teknik
Världen

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Mobil
mp3-spelare
Papper i mängder

Tre saker jag gör just nu:
Bloggar
Väntar på SMS
Försöker bli trött

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Tävla SM
Resa jorden runt
Hitta den rätte

Tre saker jag kan göra:
Skratta :D
Rida (tolka som du vill)
Spela golf (råkar han nån jävla talang, haha)

Tre saker jag inte kan:
Spela volleyboll
Ta det lugnt
-

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
"De e najs" (man garvar verkligen ihjäl sig)
Frida - Dunka mig gul o blå (jag är frälst)
Ljudet av vinden och fåglarna en vacker sommardag

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Busvissla
Hjula
Att bota mina fobier

Tre favoriträtter:
Tacos
Lasagne
Spagetti o köttfärssås :D

Kommentarer
Postat av: :D

cooolt

2007-06-21 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback