Tjollahoppsan!

Shit, vad jag är TRÖTT.
Fest hos Reft igår, rätt livat o stundtals skitkul, men det blev tyvärr lite konstig stämning emellanåt. Fast det var säkert bara jag som tyckte det ;-). Mådde inget vidare, o idag har jag ångest inför skolstarten. RÄDDA MIG! Lovet har gått så sinnes fort, och jag har inte gjort nåt vettigt alls. Suck.

"Det står fan "inte intresserad" i pannan på honom!"




Jag älskar mina vänner <3
Evelina  Malin  Helena
Jonas  Matilda  Marina
Mark  Anna  Elin  Reft
Jeanette  Cissi  Jenny
och alla andra =)


   
Anna råkade visst somna! Inte konstigt efter all den spriten ;-)

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Hoppas att ni drack mer än det som står på bordet ;D annars är det ju bara myskväll :P

2007-01-07 @ 18:01:52
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Emelie

Det beror på hur många man är :P

2007-01-08 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback