Lussevaka

Lusse hos mig igår. Galet mycket folk, galet roligt. Fast blev tvungen att slänga ut en del oinbjudna, vilket inte var så värst populärt. Men så är det att ha fest. Började festa vid 8-9 och höll igång ordentligt till 2-3, sen gick vi o la oss o pratade typ hela natten. Jag fick dela säng med en halvt okänd kille, men det blev ganska mysigt ändå ;-) gick upp igen halv 7 o städade hela lägenheten, inte lika mysigt. Men men, de går om man är många. Nu är lägenheten bara stökig, inte äcklig i alla fall. Och min granne var lagom glad i morse :/ Jag sprang iväg innan hon hann prata med mig, haha!
Nu sitter jag o Matilda på internet, har egentligen engelska men vi struntade i att gå dit.. :P snart luciafirande i alla fall, vilket vi trodde var tidigare, oops.
Nä, nu ska jag i alla fall göra lite läxor.
Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback